به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، محمدرضا غفوری روز چهارشنبه ۲۲ فروردین در جمع مدیران این بانک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  بازاریابی، تجهیزمنابع و فروش خدمات بانک در سال ۱۳۹۶،  به تبیین سیاست‌ها و برنامه های بانک کشاورزی در این حوزه برای سال ۱۳۹۷ پرداخت و اظهار داشت: رویکرد جدید بانک برای تحقق اهداف شامل بازاریابی هدفمند و هوشمندانه مبتنی بر داده با رویکرد جذب و ارتقاء مشتریان سودآورخواهد بود.

منبع خبر: http://banker.ir/news/216967/تغییر-استراتژی-بانک-کشاورزی