هیوندای از طرحی رونمایی کرده که قرار است در طراحی تمامی نمایندگی‌های فروش خودروهایش در سراسر دنیا به کار گرفته شود. هیوندای می‌گوید طرح جدیدش را تا پیش از پایان دهه جاری میلادی عملی خواهد کرد تا نمایندگی‌هایش به‌صورتی هماهنگ معرف برند هیوندای باشند. این در حالی است که تنها 4 سال پیش حدود 470 نمایندگی فروش هیوندای در آمریکا با صرف میلیون‌ها دلار هزینه ساختمان‌های جدیدی برای نمایش محصولات خودروساز کره‌ای ساختند. به گفته مدیران هیوندای، اجرای این طرح که «هویت فضایی نمایندگی‌های فروش» نام دارد ابتدا از بازارهای نوظهور و کشورهایی آغاز می‌شود که هیوندای برنامه مدونی برای طراحی نمایندگی‌هایش در آنها نداشت. در طرح جدید هیوندای، ساختمان‌ها باز و گسترده‌اند و نمای آنها را شیشه‌هایی از زمین تا سقف پوشانده است.
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش خودرو