به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،محسن پدرام رئیس هیات مدیره و صمدی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان گلستان، طی سفری دو روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان بازدید نمودند.
در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: شهید نامجو، کریمی، آق قلا و … بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
محسن پدرام در این بازدیدها با اشاره به تاثیر تنوع خدمات بانکی در جذب مشتریان بیان داشت: شناسایی مشتریان و نیازهای متنوع آن ها، با بازاریابی مطلوب امکان پذیر می باشد.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.
صمدی در ادامه با اشاره به نقش کارکنان در رضایتمندی مشتریان اظهارداشت: نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه های بانک همانند پل ارتباطی میان سازمان و مشتریان هستند.
عضو هیات مدیره بانک افزود: رضایت مشتریان از ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به وسیله کارکنان متخصص و با انگیزه صورت می گیرد و تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را می طلبد.
شایان ذکر است، توکلی مدیر امور شعب استان ها و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان گلستان، پدرام و صمدی را همراهی نمودند.

منبع خبر: http://banker.ir/news/167572/تاثیر-تنوع-خدمات-بانکی-در-جذب-مشتری