به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، این طرح نوین خدمات بیمه‌ای در سه فاز ارائه می‌شود. فاز نخست این طرح، درون واحدی است و همه  واحدهای امور بیمه‌شدگان، نام‌نویسی و مستمری‌ها به‌طور یکسان می‌توانند خدمات واحد خود را به مراجعه‌کننده‌ها ارائه کنند. در این فاز مراجعه‌کننده‌ها از طریق دریافت شماره مکانیزه (مانند بانک‌ها) به یکی از غرفه‌های واحد مراجعه می‌کنند و خدمات موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.
به گزارش نسیم آنلاین ،فاز دوم این طرح جنبه آموزشی دارد و در این فاز همه کارکنان با خدمات سایر واحدها آشنا خواهند شد و در فاز سوم با یکسان‌سازی باجه‌های ارائه خدمات، مراجعه‌کننده‌ها می‌توانند از طریق یک باجه کلیه خدمات هر سه واحد را دریافت کنند.
فاز نخست این طرح در دی‌ماه سال ۹۴ در این شعبه کلید خورد و در اوایل اردیبهشت امسال به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر فاز دوم طرح آغازشده است.
هدف نخست از اجرای این طرح  ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و هدف دیگر استفاده بهینه از فضای ساختمان شعبه ارزیابی‌شده است که این اقدامات منجر به پیاده‌سازی طرح نوین ارائه خدمات شده است.
از مزایای این طرح می‌توان به جلوگیری از تردد بی‌مورد مراجعه‌کننده‌ها و سردرگم نشدن آن‌ها نیز اشاره کرد.

منبع خبر: http://banker.ir/news/167575/آغاز-طرح-خدمات-نوین-بیمه-در-تأمین-اجتماعی