مدیرعامل بانک گردشگری در این جلسه، با ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره گفت: هدف از برنامه استراتژیک بانک که تدوین، ابلاغ و به اجرا گذاشته شد،   پاسداری از دارایی ها، افزایش بهره وری، بهبود فرایندها، ارتقاء کیفی خدمات، ایجاد محصولات جدید بود که همه در سرلوحه فعالیت ها بود تا این بانک در نظام پولی و بانکی در یک جایگاه ویژه قرار گیرد.
مرتضی خامی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده، همه نشانگر حرکت های مثبت در بانک بوده است، افزود: در سال ۹۸ با اجرای برنامه های بانک موفق شدیم در کیفی سازی عملیات بانکی اقدامات موثری انجام بدهیم که از جمله آنها می توان  به کاهش قیمت تمام شده پول اشاره کرد.

وی ادامه داد: ما در تمام مراحل کار، امانتدار سهامداران بانک بوده و در حفظ و حراست از این امانت گرانبها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردیم که بار خطیر این مسئولیت در سایه تلاش و تعهد کارکنان بانک در صف و ستاد بود.

خامی با بیان اینکه در چشم انداز بانک گردشگری، دستیابی به یکی از ۵ برند بانکی از دید مشتریان تعریف شده، تصریح کرد: در نظرسنجی های انجام شده بانک محبوب من، بانک گردشگری رتبه دوم را از دید مشتریان نظام بانکی کسب کرد که نشان می دهد این بانک مسیر درستی را انتخاب کرده است
.
وی گفت: همچنین درنظر داریم در حوزه بانکداری دیجیتال جزء یکی از پنج بانک برتر در بین بانک های خصوصی کشور باشیم که در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خورده است. بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد و اگر بخواهد با رقبا رقابت کند، حتما باید در بستر بانکداری دیجیتال گام بردارد.
 

منبع خبر: http://www.akhbarbank.com/news/75633/سرمایه-بانک-گردشگری-2-5-برابر