به گزارش اخباربانک، حجت‌اله صیدی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط‌عمومی در تبین ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه‌ها و مواجهه عموم با آن‌ها، همکاران روابط‌عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی تجهیز شوند.

 وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست‌های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط‌عمومی هچنان باید به کسب مهارت‌های بیشتر و ارتقای حرفه‌ای اهتمام ورزند.

در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت‌گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط‌عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در این اداره‌کل ارائه کرد.

منبع خبر: http://www.akhbarbank.com/news/74654/صیدی-روابط-عمومی-بخش-مهمی-زنجیره-ارزش-بانک