به گزارش بورس نیوز،هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به مکان‌های عمومی، مشتریان گروه بهمن می‌توانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس و عدم مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.
۱. مشتریان گروه بهمن می‌توانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.
۲. موبایل سرویس با هدف تسهیل در خدمت رسانی و عدم مراجعه حضوری به مشتریان در محل مورد نظر آن‌ها اجرایی شده است.
۳. از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این طرح می‌توان به انجام سرویس‌های ادواری، تعویض لنت، تعویض تسمه‌ها و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک‌های اولیه در مواقع اضطراری اشاره کرد.

موبایل سرویس خدمت ویژه‌ای است که توسط سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با هدف تسهیل در خدمت رسانی و عدم مراجعه حضوری به مشتریان در محل مورد نظر آن‌ها اجرایی شده است. در این طرح بسیاری از خدماتی که پیش از این مشتریان محصولات بهمن موتور از طریق مراجعه به شبکه نمایندگی‌های مجاز این شرکت امکان پذیر بود، هم اکنون از طریق موبایل سرویس با همان کیفیت در دسترس مشتریان است. از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این طرح می‌توان به انجام سرویس‌های ادواری، تعویض لنت، تعویض تسمه‌ها و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک‌های اولیه در مواقع اضطراری اشاره کرد.
مشتریان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۴۸۰۲۷ -۰۲۱ داخلی ۱ در ساعات اداری و همچنین با استفاده از اپلیکیشن و سایت گروه بهمن جهت دریافت این خدمت اقدام کنند.
نکته قابل توجه و متمایز در این سرویس استفاده از پرسنل مجرب فنی، خودرو‌های مجهز به انواع تجهیزات تعمیرگاهی و همراه داشتن قطعات یدکی خودرو‌های سواری برند‌های FAW، MAZDA و HAVAL است. هزینه ارائه خدمات موبایل سرویس به مشتریان، شامل اجرت و قطعات یدکی مطابق با سایر عاملیت‌های مجاز شرکت بهمن موتور و بر اساس قیمت‌های مصوب گروه بهمن است.

منبع خبر: https://www.boursenews.ir/fa/news/211657/خدمات-غیر-حضوری-گروه-بهمن-برای-پیشگیری-از-کرونا