به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمینو کلان، روابط عمومی بانک مرکزی در یک گزارش پژوهشی، مراکز تماس بانک ها و موسسات اعتباری را با موضوع فعال سازی رمز پویا ارزیابی کرده است.

این ارزیابی نشان می دهد مرکز تماس بانک ایران زمین از راه اندازی رمز پویا «اطلاع داشته» و اطلاعات ارائه شده توسط این مرکز نیز «خیلی زیاد» بوده است.

همچنین نظر کاربر مرکز تماس در خصوص رمز پویا «مثبت» بوده است، به طوری که در نهایت ارزیاب بانک مرکزی نمره ۱۰، یعنی بالاترین نمره را به نحوه پاسخگویی کاربر این مرکز تماس داده است.

در نهایت شاخص کل داده شده توسط بانک مرکزی به مرکز تماس بانک ایران زمین در خصوص ارزیابی مراکز تماس بانک ها و موسسات اعتباری با موضوع فعال سازی رمز پویا، ۴۰ و در بالاترین میزان ممکن بوده است.

منبع خبر: http://www.akhbarbank.com/news/71962/بالاترین-نمره-بانک-مرکزی-مرکز-تماس-ایران-زمین