به گزارش بورس نیوز، باشگاه مشتریان این بانک در راستای
پاسخ به اعتماد و مشارکت مشتریان و افزایش ارزش‌افزوده آنان اقدام به اجرای طرح
«فراز سپهر» بر پایه نگه‌داشت یا افزایش منابع مشتریان در تمامی زیربخش‌های حساب‌های
ارزی و ریالی در بازه یک‌ساله یکم اسفندماه ١٣٩٧ تا پایان بهمن‌ماه ١٣٩٨ کرده است
.

براساس این طرح، مشتریان حقیقی عضو و غیرعضو در سامانه
باشگاه مشتریان در صورت حفظ و نگه‌داشت یا افزایش منابع خود در تمامی زیربخش‌های
حساب‌های ارزی و ریالی به‌نحوی‌که این افزایش منجر به ارتقای رده مشتری به رده‌های
بالاتر شود، بر مبنای تعداد رده‌های حفظ و ارتقا یافته امتیاز دریافت و در قرعه‌کشی
شرکت خواهند کرد
.

مطابق با جدول جامع امتیازات باشگاه مشتریان، مبنای تعیین
رده مشتری، میانگین سه ماهه منابع مربوط به حساب‌های یاد شده است. بنابراین ارتقای
رده مشتری به سطوح بالاتر تنها در صورت افزایش موثر در تمامی حساب‌های ارزی و ریالی
مشتری حاصل می‌شود. همچنین به مشتریان عضو سامانه باشگاه مشتریان در طی بازه یک‌ساله
اجرای طرح، ١٠٠٠ امتیاز مضاعف بابت عضویت اختصاص خواهد یافت.

منبع خبر: http://www.boursenews.ir/fa/news/192076/اجرای-طرح-فراز-سپهر-برای-افزایش-منابع-مشتریان