به گزارش بورس نیوز، شرکت
خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با کسب امتیاز ۷۶۲ در شاخص رضایت مشتریان برای
نخستین بار در طی ارزیابی‌های شرکت بازرسی، توانسته در بین خودروسازان داخلی به چنین
میزانی از رضایت مشتریان دست یابد، همچنین در بین خودروسازان داخلی و خارجی نیز برای
نخستین بار جایگاه سوم را از آنِ خود کرده است
.

سیدرضا حسینی اظهار کرد: طبق
نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان
شرکت ایران‌خودرو، طی چهار سال اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پایانی سال
۹۷، با ۱۹ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای
نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی
پشت سرگذاشته است
.

وی افزود: برای افزایش رضایت
مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش، به ازای هر یک امتیاز، باید تلاش بسیار زیادی صورت
گیرد و ضمن عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق و اجرای صحیح آن از
ملزومات امر است
.

مدیرعامل ایساکو ادامه
داد: ارتقاء سطح کیفیت خدمات در این شرایط بسیار دشوارتر از گذشته است و نیازمند تلاش
چند برابری همکاران و مجموعه ایساکو است
.

حسینی گفت: بهبود مستمر و
افزایش رضایت مشتریان به صورت مداوم، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است و امیدواریم
با ارتقا کیفیت خدمات، به صورت روزافزون شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان گروه صنعتی
ایران‌خودرو باشیم.

منبع خبر: http://www.boursenews.ir/fa/news/191899/کسب-امتیاز-762در-شاخص-رضایت-مشتریان-برای-ایساکو