به گزارش بورس نیوز، سیدرضا حسینی اظهار کرد: مهم‌ترین
اقدام در شبکه خدماتی محصولات ایران‌خودرو ایجاد و توسعه سیستم هوشمند یکپارچه
اطلاعاتی است که مسیر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را نشان داده و سبب شده نقاط
بهبود به‌موقع شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌ریزی شود
.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش شاخص رضایت مشتری
ایساکو وجود اطلاعات به‌موقع و کافی از مشتری است. در سال‌های اخیر همواره در مسیر
بهبود بوده‌ایم و امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عملکرد ایساکو روندی صعودی داشته
است. درحال حاضر خدمات مختلف دسته‌بندی‌شده و با تعریف زمان استاندارد برای هر
عنوان، نمایندگی موظف به رعایت زمان ارایه خدمت است
.

حسینی بیان کرد: مراجعه بیش از یک‌بار یک
دستگاه خودرو به شبکه خدماتی با اعلام خودکار شبکه، به‌صورت ویژه و خاص عارضه‌یابی
و رسیدگی می‌شود
.

مدیرعامل ایساکو درباره کاهش زمان رسیدگی به درخواست مشتری از
بهبودهای ایجادشده در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان تصریح کرد: میانگین زمان
تعمیرات از پذیرش تا ترخیص ۶ روز بود که این عدد درحال حاضر در میانگین کم‌تر ۲
روز قرار دارد
.

وی تصریح کرد:‌ ایران‌خودرو تنها
خودروسازی است که عدد شاخص رضایت مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش آن از عدد ۷۵۰
عبور کرده است
.

حسینی رسالت ایساکو را ارایه خدمات مناسب به
مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و توزیع مناسب قطعات در سطح نمایندگی‌های سراسر
کشور دانست و گفت: درحال حاضر ۶ میلیون خودرو تحت پوشش خدمات ایساکو قرار دارند که
این خدمات توسط ۷۱۰ نمایندگی و در ۳۵۰ شهر ارایه می‌شود
.

منبع خبر: http://www.boursenews.ir/fa/news/191788/خدمات-ایساکو-در-710-نمایندگی-و-350-شهر