به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک سامان و بر اساس اعلام استانداری تهران، بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در  ارزیابی­ به‌عمل‌آمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه­های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه­های اجرایی انجام‌شده است.

شایان‌ذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرم‌های خود اظهاری، جمع‌بندی نتایج ارزیابی­های میدانی و بازرسی­های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.

منبع خبر: http://www.akhbarbank.com/news/67480/بانک-سامان-شاخص-رضایتمندی-مشتریان-اول