به گزارش اخبار بانک، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز پنج شنبه مورخ ۹۷٫۱۱٫۲۵ از ساعت ۱۲ الی ۱۳با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

منبع خبر: http://www.akhbarbank.com/news/66361/ارتباط-تلفنی-بانکداران-رفاه-مشتریان