به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بانک قرض الحسنه رسالت در ابتکاری جالب توجه از مشتریانی که برای نخستین بار به شعبه مراجعه می‌کنند می‌خواهد که امور خود را در سایت اینترنتی انجام دهند.

البته این موضوع در حال حاضر برای مشتریانی است که برای نخستین بار می خواهند اطلاعات خود را در بانک قرض الحسنه رسالت ثبت کنند.

این بدان معنی است که در صورتی که مشتری بخواهد برای نخستین بار در این بانک درخواست دریافت تسهیلات، افتتاح حساب و یا ضمانت شخصی دیگر را انجام دهد باید پیش از مراجعه به شعبه در سایت اینترنتی این بانک اطلاعات خود را ثبت کند.

پس از ثبت اطلاعات در سایت و درج آدرس دقیق و شماره تماس، کارمندان شعب بانک قرض الحسنه رسالت به درب منازل مشتریان مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را از مشتری اخذ می نماید.

این خدمت منحصر به فرد و جالب توجه در بانک قرض الحسنه رسالت می‌تواند الگویی مناسب برای سایر بانکها و موسسات اعتباری جهت برقراری خدمات نوین الکترونیکی در شبکه بانکی کشور باشد.
 

منبع خبر: http://www.akhbarbank.com/news/66268/خدمت-منحصر-فرد-بانک-رسالت-مشتریان-جدید