به گزارش بنکر (Banker)، مهندس پیشرو مدیرعامل بانک در این مراسم با بیان آنکه امروزه ایجاد مزیت رقابتی از سوی بانک ها یک ضرورت است، گفت: ما در صنعت بانکداری به معماری چابک و سریع احتیاج داریم تا پاسخگوی نیازها باشیم و برای باقی ماندن در عرصه رقابت هم باید زیرساختهای جدیدتری را پیاده سازی کنیم. بانک سینا به عنوان بانکی مشتری مدار، همواره به این مهم توجه داشته و سعی کرده با خلق ایده ها و فناوری های نوین و ارائه خدمات به روز، همواره در مسیر جلب نظر و تامین سلایق مختلف مشتریان گام بردارد. به همین منظور در کمتر از چند ماه از به روزرسانی همراه بانک سینا، شاهد بهره برداری از خدمات جدیدتری در این سامانه هستیم که استفاده از آن می تواند کمک موثری در انجام بهینه و مطلوب خدمات بانکی هموطنان باشد.

منبع خبر: http://banker.ir/news/243951/رونمایی-از-۴-خدمت-جدید-همراه-بانک-سینا