به گزارش بورس نیوز، سید مجید صدری روز دوشنبه در نشست خبری و ارتباط ویدئو کنفرانس با استان ها افزود: علاوه بر این، سعی کردیم تعرفه های فیبرنوری و ADSL یکی باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: تمام این ها در جهت جلب رضایت مشترکین است و همچنین با شرکت های ارزش افزوده قرارداد خوبی منعقد کردیم و در حال عملیاتی شده است.
صدری بیان کرد: از ابان ماه این مساله را حل کردیم و این مبلغ را به صورت کامل پرداخت کردیم.
وی افزود: باتوجه به این که شرکت مخابرات از ۳۱ شرکت به یک شرکت تبدیل شده است.
صدری گفت: مدیریت تبلیغات خود را به صورت یکپارچه و سراسری در آوردیم تا همگی در جریان کارهای شرکت قرار بگیرند و همین مساله باعث کاهش هزینه و نبود موازی کاری شده است.
وی در ادامه به عملکرد معاونت تجاری شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: سعی کردیم یک crm کشوری داشته باشم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: بهبود کیفیت صورتحساب مشتریان تجاری از دیگر کارهای ما بود، مردم می پرسیدند چرا ارقام این قدر بالا رفته است که سعی کردیم این را بهبود ببخشیم.

سید رهام حسینی اضافه کرد: رسیدگی و نظارت بر سامانه ارتباطی ۱۱۸ برای خدمات رسانی مطلوبتر توسط این شرکت در کرمان کنترل می شود.

منبع خبر: http://www.boursenews.ir/fa/news/187077/کابل‌کشی-رایگان-فیبر-نوری-منازل-مسکونی